ستایشستایش، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات ستایش

5/10/90

1390/10/5 13:28
نویسنده : مامان و بابا
103 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانوم خانوما ،جدیدا چه کارهایی که نمی کنی ! خانوم خانوما از دیروز یک کار جدید از خودت در آوردی و اون هم اینکه شلوارت رو درمی آری و باپوشک توی خونه می گردی. دیروز دفعه اول من فکر کردم من شلورات رو بد پوشوندم که زود در اومده بعد دیدم نخیر خانوم تازه یاد گرفته و شلوارش رو درمی آره!من فکر کنم همش از روزی دراومد که من به خودت گفتم شلوار کاپشنت رو در بیار و شما خوشت اومده!ولی خیلی برام جالب بود.عزیز دلم امروز بالاخره شاخ غول شکسته شدهniniweblog.comو مامان با ماشین به اداره اومدهniniweblog.comراستش اول بردم بابات رو رسوندم درادارشون و بعد خودم اومدم اداره!ولی یک چیزی رو بذار پیشت اعتراف کنم خودم نتونستم ماشین رو پارک کنم و به خاله زنبق گفتم تا این کار رو برام بکنه.هه هه هه هه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)