ستایشستایش، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

خاطرات ستایش

17/7/91

1391/7/17 13:38
نویسنده : مامان و بابا
114 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجوی مامان روزت مبارک.ان شاء اله درزندگیت موفق و موید باشی و همیشه شاد و خوشحال به زندگیت ادامه بدی ومن هم روزی بتونم روز مادر رو بهت تبریک بگم. الهی من قربونت برم. ستایش خانوم.جدیدا خیلی شیطون شدی ویکخورده هم بگی نگی یه کوچولو زورگو. دیشب رفته بودیم خونه عمه آخه عمو امیر اینها با نی نی جدیدشون (امید ) اومده بودند اونجا. ماهم رفتیم دیدنشون ولی شما و مهدی به جون هم افتادید و سر اسباب بازی دعوا میکردید. کار شما به جایی رسیده بود که اسباب بازیهای مهدی رو هم میگفتی مال منه.ولی من نمی تونم این قضیه رو برات جا بندازم که هرکسی وسایل خودش رود داره .شما با پارسا هم اینکار رو میکنی ولی با اون دعواتون میشه و جیغ میزنی البته بگم پارسا هم بعضی وقتها زیرزیرکی شما رو اذیت میکنه و جیغت رو درمیاره.تازه تازه دوتا خبر جدید یک اینکه موهات رو کوتاه کردی و دیگر اینکه ما میخوایم به خونه جدیدمون بریم و به خاطر همین همه چیز قراره عوض بشه من جمله مهد کودک شما.خدا کنه سریع بتونی با اونها سازگار بشی آخه من خیلی استرسش رو دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)